lørdag, august 01, 2009

Noen ganger er en jeger heldig!


Nå har jeg fartet litt rundt i vårt flotte land, og selvsagt har jeg vært innom alle interiør- og antikvitetsbutikker jeg har kommet over på min vei. Siden været ikke har vist seg fra sin beste side har jeg heller ikke dårlig samvittighet for å traske innomhus. Må bare vise dere noen gode kjøp jeg har gjort mens regnet silte (jeg vet dere interiørdamer liker litt sånn knask). Disse kjempesøte hjertene og løper fra Randi Interiør kjøpte jeg til halv pris hos Hus og Hjem på Vinstra. De minste hjertene kostet 12,50! Sånt kan en interiør-freak bli glad av. Løp og kjøp!

Jeg har en stor forkjærlighet for stettfat av det romantiske og nostalgiske slaget, så hjertet mitt gjorde et lite hopp da jeg fikk øye på denne fordums skjønnheten i en liten bruktbutikk kalt Brukbart på Hundorp. Og prisen var jo til å trekke på smilebåndet av... Alle tingene nedenfor fikk jeg for halv pris etter at en interiørbutikk i Bergen dessverre har gått konkurs. Det var hauger med knagger i alle slags fasonger! Kjekt for en knagge-elsker (manisk knaggoman) som meg, men trist for den butikken som det gikk utfor med. Poenget er ihvertfall at det lønner seg å følge litt med og å rote i de mørke krokene på de (tilsynelatende) kjedeligste butikker. Jeg er ihvertfall veldig fornøyd med "fangsten"! :-)



Ha en Fortreffelig fin helg!






2 kommentarer:

Margrethes hus og hage sa...

Så fine ting du har fått! Og det er kjempeartig å handle når man finner ting på salg :)

Stettfatet var bare nydelig!

Ha en fin lørdagskveld! Hilsen Margrethe

Cathrines blogg sa...

Mye fint her ja!! Du er flink med interiør!!!!
Ser ut til at dere får en strålende ferie da!! treffes snart???
god klem!