tirsdag, august 04, 2009

Mandagstema og Fotoverden...

Velg dine venner med omhu. Dine fiender vil velge deg.
Yasir Arafat
.....

....
Denne gangen er temaet Venn(er), og da ser jeg for meg mange personer som jeg er veldig glad i og takknemlig for å ha rundt meg. En god venn for meg er en jeg har noe grunnleggende til felles med, en som jeg vet interesserer seg for om jeg har det bra, er oppriktig og som jeg vet jeg kan stole på når det virkelig gjelder. En venn er en som vet alt om deg og likevel liker deg. Lille-Nusse er ikke så nøye på akkurat det enda; for henne holder det at vennen løper i samme retning som henne, om enn på 4 ben. Nylig var vi på ferie på østlandet. Min gode venninne Birthe og hennes Petter har kjøpt seg et vakkert småbruk med god plass til både hundene og hestene -og en alldeles nydelig liten pusekatt. Elvis på 12 uker og 1,5 år gamle Lille-Nusse fant hverandre med en gang og det hersket total harmoni mellom dem. Ok, så likte ikke Elvis så veldig godt å få koseklem (les: bli utsatt for kvelningsforsøk), men han så resten av tiden ut til å stortrives i Lille-Nusses selskap -og hun i hans....
...
Snakk aldri nedsettende om deg selv. Det ordner vennene dine.
Charles-Maurice de Talleyrand-Périgord
..
Flere tolkninger finner du på Mandagstema her og Fotoverden her!
.

9 kommentarer:

ElinSire sa...

For et nydelig innlegg :) Skjønne bilder og koselig tekst!

Bea sa...

Så koselig tolkning.



Februarjentene våre begynner å bli store nå. :o)


Klem fra Bea

Madame sa...

Sikke nogle dejlige billeder af Elvis og Lille-Nusse! Et smukt venskab, der passer så fint til ugens tema :-)

Bree Van Den Kamp sa...

Nydelige bilder av de to som ser ut til å stirre hverandre i senk...! :-)

AnneKa sa...

Åååå for noen søte bilder, fine ord også :-)

Cathrines blogg sa...

Foe noen søte små!! Tenk å være pus å hete Elvis da!! Fantastisk!!!
Veldig fin tolkning, men hvor finner du disse temaene???
Klem fra en venn :o)

ninabakke sa...

Koselig :)

Tema på fotoverden er også venner, bli med da vel :)

Mvh Nina
www.fotoverden.blogspot.com

Cathrin sa...

Så koselig skrevet, og de var jo så søte ilag de to! En nydelig kattepus og ei lita prinsesse. :o)

ninabakke sa...

Takk for at du deltar!