torsdag, mai 06, 2010

Eksamensnerver...

I morgen har jeg en stor eksamen og nå kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til den er overstått! Jeg har lest over lang tid, men de siste dagene før blir likevel alltid hektiske og preget av uro; har jeg fått med meg alt? Sitter huskereglene som de skal? Tenk om jeg får totalt jernteppe? Det er vel sunt med litt eksamensnerver, sånn at sansene skjerpes og man gir alt man har, men dagen før selve dagen er alltid tung å komme igjennom. Heldigvis har det vært nydelig vær de siste dagene sånn at jeg har kunnet sitte ute i solen! Lammene vokser og de spretter rundt ute i hagen sånn at jeg har litt underholdning innimellom de store leseslagene. Nå ser jeg frem til å bli ferdig med eksamener for denne gang, og da skal jeg ihvertfall ha et par års pause før jeg setter meg på skolebenken igjen!
Under ser dere bilde av det morsomme gjøkuret vi fikk fra svigers sist de var på besøk. Det er av gammel god årgang og har hengt på stølen deres på fjellet i alle år. Mang en budeie har nok gledet seg (eller irritert seg) over den lille gjøken som standhaftig varsler om at nå har nok en time passert.

Ha en fin torsdag! Hilsen lese-lei

15 kommentarer:

Mira sa...

Sånt et gjøkur hadde min farmor og farfar. Det er til å bli ko-ko av,så ikkje les til eksamen i samme rom da du!(Ha ha).

Lykke til!Med eksamen.Du får kose deg etterpå.

(Gjøkur er fint det, bare misunnelig på deg:)

Klem fra Mira.

Forever Love sa...

Masse lykke til i morgen.
Farmor har identisk ur:) Vi har dradd sånn i det at det er rart ingen er blitt alvorlig skadet av de tunge tingen som henger ned:)

Ha en fin kveld!

Klem Tonje

Riviera Maison Molde sa...

Vi ønsker deg lykke til med eksamen, og satser friskt på at det Vi ønsker deg en herlig fredag, og riktig god helg:)

Vårhilsen fra
damene hos Riviera Maison Molde:)går kjempe bra:)

Cathrines blogg sa...

Kjære deg! Jeg håper og tror at det gikk fint på eksamen! Sees snart nå da....klemklem

Drømmeskyen sa...

Hei!
Er midt i verste eksamenstiden selv og det er helt grusomt!
Nydelig gjøkur du har. Så et slikt i et interiørblad og kunne tenkt meg noe lignende:)

Hilsen Hilde

Tina - Oppussing og Drømmer sa...

Hei:)

Takk for igår:) Kjekt å hilse på dere!
Kjempekoselig blogg du har! Jeg er som jeg nevnte...veldig lite aktiv på dette område. Pusser selv opp, men det tar tid. Blir nok sikekrt litt mer blogging når ting begynner å bli ferdig....det er ikke bloggbart nå iallefall;)

Klem Tina:)
PS: Har forresten vært innom siden din tidliger...kjente den igjen;)

salige lavendel sa...

Håper det gikk bra på eksamen!!?

Anne-Lise sa...

Lenge siden jeg har vært innom her ser jeg, men plutselig så dukker jeg opp igjen. Håper at det gikk bra med eksamen. Ha en flott høst:)

Margrethes hus og hage sa...

Heisann :) Det er så lenge siden du har blogget. Må høre om alt står bra til med deg.
Ønsker deg en fin sommer. Hilsen Margrethe

Unknown sa...

شركة عزل بالرياض
شركة عزل اسطح بالرياض
شركة عزل خزانات بالرياض
طبيب تصغير المعدة مصر

طبيب تكميم المعدة مصر
عمليات تدبيس المعدة مصر
شركات مكافحة القوارض
شركة مكافحة حشرات
شركة رش مبيدات

Unknown sa...

شركة تنظيف بالرياض
شركة تنظيف منازل بالرياض
شركة تنظيف فلل بالرياض
شركة تنظيف خزانات بالرياض
شركة رش مبيدات بالرياض
شركة نقل اثاث بالرياض
شركة عزل اسطح بالرياض
شركة كشف تسربات المياه بالرياض
شركة تنظيف مجالس بالرياض
شركة جلى بلاط بالرياض
شركة تنسيق حدائق بالرياض
شركة دهانات بالرياض
شركة تنظيف واجهات زجاج بالرياض

mangkimay sa...

My partner and I absolutely love your blog and find many of your post’s to be exactly what I’m looking for.
resep donat empuk
cara membuat sosis
cara membuat gulali
mesin es serut
fungsi manajemen
resep donat empuk
thanks

OGEN Infosystem (P) Limited sa...

Thank you so much for sharing such an valuable information with us. Visit for the best web design company-
Website Designing Company in Delhi

Mutual Fundwala sa...

Get the best Investment Advisory services in delhi by Mutualfundwala. Visit for the best Mutual Fund Investment Services at-
Investment Advisor in Delhi

Unknown sa...

Get the best Investment Advisory services in delhi by Mutualfundwala. Visit for the best Mutual Fund Investment Services at-
sound engineering course