onsdag, august 26, 2009

Fra utedo til luksus på "hytten".


I sommer var vi en tur til svigermors fødested Vinstra i Gudbrandsdalen. Svigers har kjøpt og satt i stand et lite, gammelt småbruk -"Lykkja" -og gjett om de har vært flinke! Vi storkoste oss en liten uke her midt mellom veldige fjell og frodig natur, og det faktum at været viste seg fra en trist side gjorde absolutt ingenting. Hvis du aldri har vært i Gudbrandsdalen har du virkelig en flott opplevelse å glede deg til! Jeg var helt paff av beundring første gangen jeg var der. Jeg tok masse bilder av Lykkja, men det er ikke plass til alle i ett innlegg. Før var det kun utedo -koselig bonderomantikk kanskje, men skummelt i nattens mulm og mørke! I fjor laget de flott bad og det tenkte jeg jeg måtte vise her på bloggen. Relieffet nedenfor fant de på Fretex -artig, ikke sant?



Ingen kommentarer: