søndag, november 01, 2009

Vær så god; litt Julestemning!


Se på disse flotte juledekorasjonene! Bildene er fra det koselige bladet som du ser på bildet under, og det får du tak i overalt. Det er smikkfullt av gode og julete gjør-det-selv-idèer, og jeg koste meg som en liten unge med hver eneste side. Løp og kjøp! I tillegg fant jeg noen koselige julebøker på Fretex -også de fulle av tips og idèer for de av oss som er helt tullete jule-gale. Jeg elsker å pynte til jul, og nå som vi akkurat har entret november måned kjenner jeg at det allerede begynner å klø så smått i fingrene. Gleder meg til å lete frem julepynten!!! Jeg skal nok klare å vente en stund til, det er jo kjekt å ha noe å glede seg til òg ... Ønsker alle en fin søndagskveld!

"Hvor det er barn, er det alltid jul!"
Dansk ordtak


3 kommentarer:

Hulda sa...

Denne boka har jeg også. Mye fint der! Mye koselig å se på bloggen din også. :) Linker tilbake!

Sommerlyst sa...

Hei Camilla!

Du må ikke vise slikt...man får jo lyst å begynne å pynte med ENGANG!
Men nå nærmer julen seg for fullt...bare 4 uker til adventskalenderen skal henge klar...bare til å sette igang.

Ja...Maja er ganske så snytt ut av nesen på sin far...hihi

Ha en fin uke!

Klem

Refleksjon på livsvegen sa...

Flott inspirasjon her..