tirsdag, november 24, 2009

Kosekroken min...

Progresjonen i oppussingen av kjøkkenet har stått på stedet hvil det siste året.
Vi har skiftet ut noen skap + malt resten hvite og malt de trehvite veggene i
Ladys Yoga (herlig farge!). Gulvet og benkeplatene derimot, lever sitt liv i beste
velgående mørkebrunt. Det er utrolig hvor mye lys de mørke flatene absorberer (og utrolig fristende å begynne å mase på Nusse-mannen om en tur til
Ikea og Coop Obs Bygg)... Etter ett års brun gusje-forstyrrelse i den lyse herligheten
er det snart på tide å oppgradere resten, kjenner jeg. Kjøkkenroken på bildene
nedenfor er jeg veldig glad i, og jeg gleder meg villt til å bytte ut det brune med lyse
fliser eller en benkeplate i eik. Hvis du vil vise meg kjøkkenet ditt til inspirasjon,
blir jeg veldig glad hvis du legger igjen et spor her...


Jepp, her i huset har vi alt begynt på pepperkakebakingen,
her representert ved Lille-Nusses og pappaens kunstverk!
Kanskje vi også må rive til med et hus til
den mørbankte Pepperkakebyen?

Julestemning fra Indiska. Vi har startet litt vel tidlig med juleforberedelser i år,
men etter litt av hvert som har skjedd i det siste har vi fått en påminnelse om
at man ikke alltid skal spare på ting. Livet er for kort til å gjemme bort stasen til
senere og spare på småmynter.
Så! -frem med finserviset og bestekjolen -selv om det bare er tirsdag!
Jeg ønsker dere alle en fin tirsdagskveld!

3 kommentarer:

Bette sa...

Så koselig krok du har!
Hvordan får den fine signaturen din? Og de søte hjertene mellom skriften og bildet?

Klem fra en IKKE-data-nerd......

Margrethes hus og hage sa...

For et koselig kjøkken :) Jeg vil se mer, hehe.
Osteklokken var jo bare lekker.

Ønsker deg en fin onsdag. Hilsen Margrethe

Mira sa...

Tror eg stikker innom deg, setter meg ned og smaker litt på julebaksten eg!
Kan vertfall drømme meg litt vekk, med dei fine bildene på bloggen din.
Her regner å blåser det! Så det er best å kose seg inne.
Førjulsklem fra Mira.