torsdag, november 20, 2008

Små husgaver...

Jeg synes disse er utrolig søte og dekorative! Den grønne fikk min samboer i gave av en god arbeidskollega for noen år siden, de andre to har jeg kjøpt i "husgave" som jeg så fint kaller det. Det høres liksom mye mer uskyldig ut når jeg sier at jeg har kjøpt en gave til huset, og ikke meg selv. Spesielt når det er så mye annet fornuftig (og kjedelig) å bruke pengene på... Kunstneren heter Christine Hald og arbeidene hennes kan bl.a. kjøpes på Hjertholm.


Christine Hald
- eget keramikkverksted i Hvitsten.

Utdannelse :
4 år Statens Håndverk og Kunstindustriskole i Oslo,1980-1984 (keramikklinjen)

Noen Utstillinger:
1991: Galleri Brandstrup,Moss.

1992: Galleri Brandstrup-Coloritten,Stavanger.

1995: Fetsun Lensemuseum.

2003: Galleri Borg,Oslo.

2005: Galleri Borg,Oslo.


Innkjøp:
1989: Ål kommune.

1991: Vestby kommune.


Selger keramikk på Norway Design i Oslo og Prydkunst-Hjertholm i Bergen.


Løp og kjøp!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempe fin og inspirerende blogg du har. Dere har jammen vært flinke til å pusse opp. En blogg jeg får masse ideer fra:)

Ha en fin kveld!

Bea sa...

Så flotte de var. :o)
hihi
Det er artig å kjøpe "husgaver"
På bloggen min ligger det en utfordring å venter på deg.......

Thea sa...

Kjempefine kjeramikkarbeider:)Ha en flott helg:)