mandag, november 24, 2008

Julekort-produksjon


Den siste uken har vært ganske travel med lite tid til å kikke innom her. Jeg har vært i bryllup og jeg har planlagt utdrikningslag for en venninne (og jeg som trodde det var på sommeren man flittigst danset brudevals...)
I dag har jeg endelig kommet i gang med årets julekort. Er kjempefornøyd med det, for ting tar laaang tid når man har en energisk liten krabbe-entusiast å passe på!...Det er jo så utrolig koselig med litt julestemning i heimen! Slikt blir man glad av.


Jeg fikkforresten en hyggelig utfordring av Bea fra Bea`s Verden:


5 ting jeg liker
min lille fantastiske familie
å høre på musikk
å ri
kjærlig ærlighet
dyr

5 ting jeg misliker
dyremishandling
alle former for vold (inkludert sport)
egoisme
isete veier
nedlatende og fordomsfulle mennesker

5 artister
Led Zeppelin
The White Stripes
Simple Minds
David Bowie
U2


Jeg sender utfordringen videre til Malrodiens verden!




2 kommentarer:

Cathrine sa...

for noen fine julekrot du har laget. skikkelig stemning med julekort på snor. :) må vel se å få komt i gang med julekortene jeg også snart...:)

Kristoffa sa...

Så fine julekortene dine ble! Jeg er imponert over at du bruker forskjellige bilder og at du skriver mye og personlig på kortene. Heldige er de som får disse i posten!!!