torsdag, november 13, 2008

Før og Etter

Jeg holder på å male kjøkkeninnredningen i det nye huset og det er litt av et prosjekt! Langtekkelig og tungt! Er etterhvert mektig lei av sandpapir, grønnsåpevask og 3-litere med heftgrunning....Blæ! I sånne stunder synes jeg det er veldig godt å se på bilder av resultatene vi oppnådde med det forrige huset vi pusset opp. Selv om det var et lite hus, ble det en stor jobb å renovere det fra topp til tå. Jeg er kjempestolt over alt vi fikk til, og det motiverer når man i mørke stunder er litt lei av malerkosten! Her er noen bilder av "gamlehuset":
BADET
Skriftstørrelse


KONTORET


LOFTSSTUEN

KJØKKENET

GANGEN OPPE




FORANDRING FRYDER.... :-)






12 kommentarer:

Ingrid sa...

Ja, forandring fryder! I alle fall når resultatet blir så bra! :) Koselig dere har det! :)

PillePalle sa...

Så utrolig fint det ble! Gratulerer!
Ha en super dag, Pillepalle

Ida sa...

Forandringene i det forrige huset var virkelig overveldende, forstår godt at dette gir litt ekstra motivasjon! Oppussing kan føles UTROLIG langtekkelig og slitsomt når det står på - men så er det så fantastisk deilig når det hele er overstått :-)

Lykke til videre med kjøkkenmaling!

Klem

My home is my Castle sa...

Skal si dere gjorde en flott jobb !!
Utrolig flott :)
Gleder meg til å se det du holder på med nå ;)

Klem,Kari

Anita sa...

Det er helt klart og når det blir sååååå bra er det ekstra frydefullt:0) Ha en strålende helg!

Bea sa...

Det er så gøy og motiverende å se før og etterbilder. :o)
Dere gjorde en kjempe bra jobb i det forrige huset. Og utifra bildene jeg har sett i fra det nye huset, blir nok det også kjempe lekkert. :o)

Vår lille hage sa...

Dere har gjort en kjempe jobb! Nyt før og etter bildene, det har du virkelig fortjent etter all denne jobbinga.
Klem

Anonym sa...

Hei
Så kjekt å lese bloggen din. Har fått litt bloggdilla og kom på at du sendte liken til siden din, så da måtte jeg inn og se igjen. Må le litt for meg selv for vi har mye av samme smaken innen interiør,- hvilket jeg aldri hadde trodd et godt tiår tilbake i tid:)
Håper du har det veldig bra:)

Wenche;)

Ingunn LGF sa...

Du snakker om forskjell!! Så flott det ble!

Ha en flott uke, klem fra Ingunn

ingridmarie sa...

Så utruligt fint det vart!!! Heldige dåke som er ferdig med so mykje oppussing, vi utset og utset prosjekt her i huset :) Men no har vi bestemt at golvet i hallen skal få heller den første helga av juleferien :) Det går no sakte framover, men det er tungt å pusse opp ved siden av å ha små barn og fulle jobbar. Puh! Unner dåke berre gode stunder i det flotte nye gamle huset:) Varm helsing ingridmarie

Tulip sa...

Her var det forandring , det må man si! Så flott dere har fått det! Mye jobb tenker jeg, men resultatet ble kjempefint!:)

Fargerike Dagny sa...

Oj! Gangen oppe ble helt superfin!!