onsdag, september 24, 2008

Smålopper i huset...

Jeg var innom et loppemarked i helgen. Siden det var siste timen det var åpent, kunne jeg fylle en hel bærepose for kun 50 kroner. Jeg elsker loppemarkeder og bruktbutikker! For den som har litt pågangsmot, fantasi (og noen ganger behøves en god dose godvilje), finnes det ikke grenser for hvor mye spennende man kan slå kloa i. Her er et lite utdrag av "skattene" jeg fikk med meg:
Jeg synes denne klokken var utrolig sjarmerende! En runde med vaskekluten og nye batterier, og vips! Så god som ny!

Denne søte anden i glade 80-tallsfarger spås en ny karriere i en mer flatterende "fjærdrakt". Kanskje den får bo ute i hagen et sted? -to be continued...



Disse kroneformene sier et eller annet til meg, men jeg vet ikke helt hva ennå. De trenger ihvertfall en oppussing slik at de kan leve lykkelig i alle sine dager. Den enes død, den andres brød....eller bare søppel for noen? Jeg har ihvertfall stor tro på alle mine små lopper :-)

Ingen kommentarer: