torsdag, september 18, 2008

Knagger og knotter...

Jeg er tussete etter knagger og knotter! Det finnes så utrolig mye fint, men det er ikke alltid like lett å få tak i dessverre. Vet noen om noen bra butikker/nettsteder? Tips mottas med takk :-) Her er noen av mine.
I stuen:



Jeg synes disse knottene er søte til barnerommet. eg har brukt dem på både kommode og skap, slik at helhetsinntrykket blir ryddigere.


Den gamle dragekroken fikk jeg av en eldre mann jeg pleide å handle for av og til. Den er nå sprayet med gullmaling.

Knotten over til høyre fant jeg i kjelleren på det nye (gamle) huset vårt. Knotten til venstre er kjøpt på Solstrand Interiør.
Disse herlighetene kjøpte jeg i dag på Solstrand Interiør (ny butikk i Bergen sentrum). Måtte ha dem! ...men vet ennå ikke hvor jeg skal ha dem.

Disse romantiske knaggene fikk jeg tak i på Gol i sommer. Har dem på soverommet...










































































































Ingen kommentarer: