mandag, oktober 05, 2009

Ukens mandagstema

er Nærbilde. Om dette er et nærbilde eller et utsnitt får andre avgjøre, det er ihvertfall mitt bidrag. Andre finner du her. Motivet av den stilige karen knipset jeg på Langedrag for et par år siden. Jeg har det innrammet på veggen i stuen oppe og synes det er et artig bilde. I tillegg elsker jeg geiter og er stadig å finne på huk midt i flokken der geiter fins. Jeg har alltid ønsket meg noen selv, og nå som vi faktisk har plass er det ikke umulig at det dukker opp et par rakkere...

...og her er jeg i full gang med å lære opp neste generasjon til å bli geite-diggere.
Ha en fin uke!

16 kommentarer:

Petunia sa...

Geiter er herlige dyr!
Et veldig fint nærbilde du har tatt!

ASSA sa...

Herlig bilde!

Ruth Synøve sa...

Herlig. KJempeSøtt nærbilde.

Anonym sa...

tusen hjertelig :)

kult bilde!

Hedwig sa...

Härlig bild, kunde inte gissa att det var en get förrän jag läste din text.

Linda sa...

Kjempe tøft bilde!!=)
Takk for kommentar hos meg!!;)

Turid Holm Flaa sa...

Enig med deg, de er vakre dyr, men er må jo passe seg litt også da. Flott bilde.

linsky sa...

Morsomt bilde! Han har flette i sjegget også. :)
Jeg skjønte ikke hva slags dyr det var med en gang.

@afjo72 sa...

Hehe, en kjekk kar :)

organic-lizzi sa...

Så kult bilde av geita..
De er sååå herlige..Temmelig oppfinnsomme og initiativrike..Me like:-)
Superdeilig dag fra Randi

Martes atelie` sa...

herlig blogg og fint bilde!!

Ha en fin dag.
Hilsen Marte

Anonym sa...

Så flott fanget opp med kameralinsen.De er jo nyskjerrige skapninger, men akk så søte.

Rimkogeren sa...

Skøn tolkning. Jeg havde aldrig gættet på at det var en ged!!

Hanne sa...

Herlig bilde og et litt annerledes nærbilde. For selv om mange av oss nok har tatt nærbilder av mennesker fra liknende vinkel, så er vel ikke det den vinkelen vi finner når vi skal ta bilde av et dyr.

Cathrines blogg sa...

Jeg hadde fem geiter før- en blandet opplevelse med mye glede og mye frustrasjon.....
Glad i deg ;o)

Melusine sa...

Så fint nærbilde av en geit! Jeg har ennå til gode å besøke denne gården, skulle jo gjerne - kanskje til neste sommer :)