søndag, oktober 18, 2009

Barnerom del 3:3

Nå er jeg tilbake etter en fantastisk helg på Geilo! Vi har storkost oss og tilbrakt masse tid med familien der oppe som vi er veldig glad i. Skulle ønske vi hadde dem alle mer i nærheten! Det ble feiret dobbel bursdag for foreldrene til Nusse-mannen og det ble gjort med brask og bram på Dr. Holms Hotel. Restauranten Brasserie kan anbefales på det varmeste om du er en tur på Geilo. God mat og service og koselig atmosfære! Nå er det altså tilbake til den harde hverdag med eksamenslesing, stress og hurtiglaget middag.
Her er de siste bildene fra barnerommet her i huset. Jeg har litt dilla på sengetøy og har virkelig sansen for Fairytale-serien som fås i forskjellige motiv- og fargeserier. Men jeg lurer på om den ikke er å få tak i lenger. Noen av dere som vet?
Med ønske om en fin søndagskveld og en behagelig start på en ny uke!

1 kommentar:

Bette sa...

Så deilig sengetøy;o)
Ja,det er artig med loppemarked! Vet faktisk ikke om noen nå til helgen,men gir deg en lyd hvis jeg hører om noen.

Ha en fin mandag,Millamoren!

Klem fra meg!