mandag, desember 21, 2009

En tur innom for å ønske alle God Jul med masse bilder.


Hei alle sammen. Det er lenge siden jeg har blogget nå, rett og slett fordi det har vært så travelt her. Jeg har brukt mye tid på sykehuset hos min far i det siste, og ellers har tiden blitt slukt rått av skolearbeid og familien. Nå er det straks jul og da tenkte jeg at det var på sin plass med noen bilder herfra. Alle julegavene er omsider kjøpt inn, snøen ligger i tykke lag over alt og huset er klart for innrykk fra øst og vest. Det blir en annerledes jul i år med pappa på sykehuset, og jeg lurer på hvordan det egentlig kommer til å bli. Lille-Nusse (snart 2) og kusinen Agnes på 5 er ihvertfall klar for julen. Det er utrolig godt å ha sånne små rundt seg nå! Jeg ønsker dere alle en God Jul med disse bildene:

Nytt etasjefat ...igjen. Gode tilbud er vanskelig å gå forbi. En venninne lurte på hvor mange kakefat jeg hadde i samlingen nå, og det er 8... Vi har alle våre laster, og en av mine er kakefat.

Disse skjønne kakeformene fikk jeg for den nette sum av 8 kroner på Fretex. Mannen bak disken sa etterpå at han hadde skrudd prisen opp hvis han visste at de gamle, slitte kakeformene kunne brukes som telys-holdere, he, he.

Julevindu i stuen.

Denne herlige overraskelsen fikk jeg i posten av Camilla fra bloggen
Funkisvilla. Det var en liten premie siden jeg linket konkurransen hennes
bloggen min. Kjempekoselig!
Skjønn juleduk fra Living.

Ha en fin Jul alle sammen!

3 kommentarer:

Hulda sa...

Så koselig du har pynta! Likte så godt alle konglene som pryder etasjefatet ditt. :) god jul

ANETTESHUS.COM sa...

Så mange koselige bilder!! Her var det julestemning! Et vakkert pyntet hjem:)

Ha en riktig god jul!!

Klem Anette:)

Bette sa...

Hei vennen♥

Og god jul!
Håper du har hatt en fin feiring med dine kjære! Så leit å høre at din far er på sykehus! Er det alvorlig? Håper virkelig det går bra,og at dere får kost dere i romjulen!

Stor juleklem fra meg♥