onsdag, juni 10, 2009

Tur i solen og utfordring!

Hei! Jeg fikk for en liten stund siden en koselig utfordring av Bea, og nå var det på tide å svare på den. Den siste uken har vært forferdelig travel med ny sommerjobb, henting og levering av prinsessen og andre små hverdagskamper. Jeg har vært så sliten at jeg har sovnet med en gang Sjefen (les: Lille-Nusse) har lagt seg, så det har derfor ikke blitt tid til blogging. Her er noen bilder fra en koselig spasertur vi var på forrige helg. Disse yndige koppe-lammene bor ikke langt fra oss, så vi er ofte borte og hilser på dem. Bæ-æææ! De kommer løpende når man roper på dem og jeg kunne tenke meg å stikke en av dem ned i lommen og ta med hjem. Jeg elsker dyr og synes det er utrolig kjekt at vi har så mange av dem i nærmiljøet, både husdyr og ville dyr. Ellers har jeg hatt over 10.000 treff (!)på bloggen min til nå, noe jeg synes er utrolig hyggelig! Selv om ikke alle legger igjen en hilsen er det tydelig at de ihvertfall er inne og følger med. Det setter jeg stor pris på, og jeg blir enda gladere hvis du sier hei og hvem du er. Tips om andre blogger er også kjekt å få!
♥ Hva er du opptatt av for tiden?
Familien min, spesielt min far.
♥ Hva har du på deg i dag?
Svart bukse, svart og hvitstripet topp.
♥ Hva skal du spise til middag?
Aner ikke. Det finner jeg ut når jeg handler i ettermiddag.
♥ Hva vil du gjerne lære deg?
Jeg kunne faktisk tenkt meg å kjøre rally.
♥ Hva hører du på akkurat nå?
Vimpel (hunden) som tasser rundt i stuen.
♥ Hvordan er ditt favorittvær?
Jeg er en av dem som elsker høsten, spesielt når det regner litt. Det er oppfriskende og det beste turværet!
♥ Hva er ditt mest utfordrende mål akkurat nå?
Å få mest mulig teoretisk og praktisk kunnskap og erfaring gjennom sommerjobben jeg har.
♥ Hva syns du om den personen som tagget deg?
Bea har en kjempefin blogg (besøk besøk!) som jeg liker å besøke. Hun virker utrolig koselig og så har hun en skjønn liten prinsesse som er like gammel som min.
♥ Hvis du kunne få et hus, ferdig innredet, hvor som helst i verden - hvor skulle det være?
Jeg har faktisk funnet drømmehuset mitt og bor i det nå! Men et feriehus med svømmebasseng og stall hadde vært greit å ha -i Danmark, samt en leilighet i Amsterdam.
♥ Hva vil du gjerne ha akkurat nå?
To ekstra hender. Romantiske krøller.
♥ Hva vil du gjerne bli kvitt?
Et stort tre som har veltet nederst i hagen.
♥ Hvis du kunne dra hvor som helst i verden den neste timen, hvor ville du dra?
Roma.
♥ Hvilket språk vil du lære?
Tysk
♥ Hva ser du etter i en venn?
Om vi har noe felles; verdier, holdninger, interesser, humor. Og om personen er ekte.
♥ Hvem vil du gjerne møte?
Mine eventuelle barnebarn. ...fjortisjenten inni meg slenger på Charlie Hunnam her også.
♥ Hva slags musikk liker du?
Rock og hard rock. I det siste har jeg fillespilt Cream. Og så har jeg litt dilla på denne akkurat nå:
♥ Hva er favorittplagget i klesskapet ditt?
En sort kjole fra Mexx.
♥ Hva er drømmejobben?
Lederstilling innenfor mitt fagfelt.
♥ Har du noen favorittmodeller?
Som i fotomodell? Da må jeg si Doutzen Kroes -hun er utrolig Vakker! Ja til modeller med former!
♥ Hvis du hadde 1000 kroner nå, hva ville du brukt pengene på?
Snope i en interiørbutikk!
♥ Beskriv stilen din?
Variert og absolutt ikke minimalistisk.
♥ Hva var det siste motebladet du leste?
Leser ikke moteblader. Siste bladet jeg kjøpte var Vakre Hjem & Interiør på mandag.
♥ Den siste cd-en du kjøpte?
En bensinstasjon-CD med kjente barnesanger til å ha i bilen på lange kjøreturer.
♥ Hva hørte du på da du ble tagget?
Husker ikke.
♥ Hva vil du akkurat nå?
Ut på tur! Har endelig en fridag!

Jeg sender utfordringen videre til Bette og Prinsesse Elin.
Ha en Flott Fredagskveld!!!






Ingen kommentarer: