tirsdag, februar 03, 2009

Gamle minner....?


Visst føles det lenge siden sommeren var her, men så lenge som disse bildene antyder, er det jo virkelig ikke. Dette er "oldifiserte"bilder fra dåpsdagen til datteren min i Juni 2008, og den ble ettertrykkelig feiret på Gamle Bergen Tracteursted. Dette er et lite, kjempekoselig sted som virkelig kan anbefales.
Jeg har nå lekt meg litt her inne, og idèen fikk jeg fra Annette som hadde lagt oldifiserte bilder av huset sitt ut på bloggen sin. Stilig ikke sant? Kjempemoro, gå inn og prøv selv! Ellers løper jeg for tiden som et pisket skinn etter at den akk så herlige permisjonstid nå er over og hverdagen har satt inn for fullt. Men alle dere venninner som er her inne og leser i ny og ne, husk; jeg alltid har tid til dere! Alle disse dagene som kom og gikk, ikke visste jeg at de var selve livet, er det ikke sånn den går?... Nå gleder jeg meg til Frustrerte Fruer og skal innta sjokk-leie i sofaen!!!


Ha En Flott Tirsdagskveld Alle Sammen!






















1 kommentar:

Bette sa...

Hei på deg!
Ja,det var Fretexen i Laguneparken:o) Finner av og til noen kupp der inne!
Så fine bildene ble etter at du oldifiserte de!
Uff,ja det er hardt å begynne igjen etter ett år i permisjon.... Vet hvordan du har det! For meg er det akkurat en måned til jeg skal på jobb igjen! Men heldigvis så får jeg en rolig start denne gang! Har fått invilget ett års permisjon fra stillingen min,så nå skal jeg bare jobbe litt ekstra. To dager i uken og annenhver lørdag! Så det er jo ganske greit! Orket bare ikke tanken på og sende Sophie i barnehage allerede,og med tre barn,så kunne jeg ikke helt se når vi skulle få ting gjort med to i full jobb...
Gi en lyd hvis du har tid til å ta en kaffe på Nesttun! En lørdag,kanskje?
Kos deg med Fruene!!!

Klem fra meg;o)