søndag, mai 24, 2009

Før og Etter!

Ja, da har jeg endelig klart å legge ut bildene av oppussingen av gangen vår. Vi har faktisk ikke gjort noe mer der siden jul, men late meg har bare ikke fått meg til å bloggifisere resultatet. Vi har revet bort mørkerød trådtapet, satt opp panelplater, malt og skiftet dører. Men gangen er ennå ikke ferdig, se bare på trappen og gelenderet! Vi har revet bort det grusomme røde gulvbelegget som lå på trinnene og skrek imot oss om å bli avlivet snarest. Den gamle slitte overflaten
som hadde gjemt seg under der ble en blågrå lettelse for øyet. Rekkverket må pusses ned etter det som ser ut som minst 79 lag med knudrete maling og deretter skal det males i den flotteste farge! Spørsmålet er bare hvilken...? Jeg heller litt mot blank sort à la den vi hadde på ytterdøren i gamlehuset, men jeg er veldig glad for forslag fra DEG!
N
å er det eksamensuke og det betyr at jeg må begrave meg i et digert lass med bøker. Vi snakkes!

Ha en Strålende flott uke!!!
































3 kommentarer:

Bette sa...

Halluen du!
Bryllupet var på Rambergstunet,ikke langt fra Fana kirke! Nydelig lokale med flott utsikt og fin uteplass:o)
Det er nok ikke jeg som har ordnet meg på håret....skulle virkelig ønske jeg var like flink!! Det er en venninne som har flettet.

Ha en fin søndagskveld!
God klem fra meg.
-xxx-

Anonym sa...

Ojojoj, for en forandring! Flott, ble det! Holder meg deg i blank sort på gelenderet, tro det gjør seg :)

Solveig sa...

Hei:)
For en utrolig før og etter!
Så fint det har blitt:)
Skulle ikke tro det var det samme rommet!
Elsket trappe trinnene, de var jo bare vakre! Du kan være virkelig fornøyd med hvordan det har blitt:)

Ønsker deg ei super helg!